Aktiviteter

Vi på Bryn vil gjerne være med å skape allsidige elever som kan mye.  Vi vil gjerne at elevene skal få litt erfaring med forskjellige idretter, lære regler i disse, trene kroppen, øve på sosialt samspill og ha det gøy!  Vi vil også gjerne at elevene skal få utvikle sine kreative sider og få lære forskjellige håndarbeidsteknikker.  Forskning har også vist at sang, dans og musikk gjør folk glade, og det trener også hukommelse.  Det blir også litt rap.  Som en del av skolens satsning på skolehagen, tilbyr vi også en gruppe på skolehagen i høst/vinter.  De skal få forsøke seg litt på prosjektering og vil få tegne og regne litt og lære om planter, frø, nedbryting/kompostering, bærekraft mm.  Til våren kommer vi til å ha en større gruppe her.  Vi kan også tilby en mat- og helsegruppe som skal lære litt ekstra på kjøkkenet.