Bli vikar hos oss

dans

Vi er hele tiden på utkikk etter tilkallingsvikarer som på kort varsel kan være assistenter eller gjennomføre undervisning i ulike klasser. I tillegg er det jevnlig behov for vikarer i kortere eller lengre vikariater. Til våre byomfattende spesialgrupper ønsker vi vikarer med kompetanse og/eller interesse for spesialundervisning og forsterket tilpasset opplæring. Undervisningskompetanse er selvfølgelig ønskelig, men ikke et krav.

I tillegg har skolen behov for vikarer som kan jobbe på aktivitetsskolen(AKS), når undervisningen er ferdig. Ofte vil det være mulig å kunne kombinere det å være vikar i skolen, med å jobbe på AKS. På AKS blir det forventet at du kan bidra i læringsstøttende aktiviteter, er lekende, engasjert og klar til å møte elever på deres premisser.

Dersom du ønsker å fungere som tilkallingsvikar i rollen som  assistent og/eller pedagog forventer vi følgende;

·      Du må være engasjert og initiativrik

·      Du må være punktlig og pålitelig

·      Du må være omsorgsfull

·      Du har gode kommunikasjonsevner, og mestrer å kommunisere godt med barn og voksne

·      Du har plettfri vandel og kan fremvise politiattest

·      Du har gjerne erfaring fra arbeid med barn og unge, men det er ikke et krav

·      Du har relevant utdanning og/eller erfaring som er skolerelatert, men dette er heller ikke et krav.

Om dette er noe for deg, kan du kontakte:

Ingunn Margrethe Husmoen, undervisningsinspektør - ingunn.husmoen@osloskolen.no