God påske

påske

Skolen starter igjen tirsdag 6.april. Elevene på 1. - 4.trinn møter i sine kohorter på rødt nivå. 4.trinn kl. 08.15, 1.-3.trinn kl. 08.30. 5.-7.trinn fortsetter med hjemmeskole ut uke 14.

Det er viktig at dere følger med på skolemelding- nye beskjeder kan komme med kort varsel!

AKS holder stengt i påsken, unntatt for elever med foresatte i samfunnskritiske yrker som har plass i AKS. Fra tirsdag 6.april åpner Aks igjen på rødt nivå med begrenset åpningstid. Det betyr at det ikke er morgenåpning og at Aks stenger kl. 16.00. Det er fortsatt ikke matservering på AKS. Åpningstiden  gjelder ikke for elever med egne avtaler.

Vi erfarer at det er vanskelig å sikre melk- og fruktlevering til elevene når situasjonen er så ustabil. Vi velger derfor å avlyse melk og frukt for alle elever inntil videre, og håper på forståelse for dette. Elevene må derfor ta med seg frukt og drikke selv sammen med matpakka.

Ellers vil vi gjerne takke absolutt alle, elever, ansatte og foresatte, for en utrolig god evne til å håndtere uforutsigbarhet og nye varianter av skolehverdagen. Sammen skal vi komme igjennom denne perioden, men først tar vi en velfortjent pause.